2006-07-02

Metskits



Mina olen janu, kitsed on sprite - janu ei võida kunagi!

Täna hommikul nägin kolmes erinevas kohas kitse. Esimene ja teine võisid samad olla, kolmas kindlasti mitte. Loodus on nii roheline ja kõrgeks kasvanud, et nii metsas kui luha peal näevad/kuulevad kitsed mind raudselt ennem kui mina neid. Esimesena olen neid märganud ainult niidetud põllul - kaks korda, esimene kord oli eelmisest nädalavahetusest postitatud pilt (päike kahjuks juba metsa taga) ja teine kord oli täna hommikul. Jõudsin ringiga kohale hiilida just selleks ajaks, kui ta otsustas rahuliku sammuga metsa ära astuda. Metsas järele hiilimine ei ole vilja kandnud. Siinne pilt ongi näide sellest, kuidas tänasel teisel kohtumisel kits kuulis minu kõndimist - tegi mõned hüpped, seisatas, et mureliku pilguga uurida, kes sealt tuleb, ja hüppas seejärel minema. Hinne 3.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home